[Epitesz-barkacs] INOX vagy savallo vagy a magnes fogja-evagysem? Re: polirozas?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 5., H, 12:55:57 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Utóbbit magyarázd meg a háziasszonynak :-)

Nem akarom megmagyarázni. Nem arra gondoltam, hogy fogok egy alufóliát, és
összegyűrve felragasztom a plafonra!! Csak az elv érdekel.

> A falfestékek fehér pigmentjei között lehet eltérés. A legfehérebb (=
> legjobb fényvisszaverő) a titándioxid, ami nem is vészesen drága.
> Gondolom az ilyennel készült festéket látjuk a legfehérebbnek.

Lehet. Azért engem érdekelne, hogy van-e ilyen szempontú festék.
Ahogy van fekete, meg mattfekete is, de olyan, amit a távcső belsejébe
fújnak, lehet, hogy nem sima mattfekete a festékesbolt polcáról. Ott ugye
az a fontos, hogy semmit ne verjen vissza, ha egy mód is van rá.

> Ezek nagyon kellemes, szép, diffúz fényt adnak, de munkahelyi
> világításra, olvasásra nem alkalmasak. Nem is ez a céljuk.

Meg a teflonbevonat sütésre alkalmas, nem megvilágításra, nem is az a
célja. :-)