[Epitesz-barkacs] egy kis ozon

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 5., H, 14:02:12 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.10.05. 13:36:17 +2h-kor írta:

> Csak azt nem nézi senki sem, meg a levegőtől is el van zárva.

***********
pl. Oxigén – Ózon keveréke?

[DOC] BETEGTÁJÉKOZTATÓ
Fájlformátum: Microsoft Word - HTML-változat
Az Oxigén – Ózon keverékének gyógyászati és kozmetikai alkalmazása nem újkeletű. ... utáni állapotban) következtében kialakult lábszárfekélyek eseteiben. ...
drhunyi.hazipatika.net/pub_1.doc - Hasonló
Fúrás nélkül is kezelhető a fogszuvasodás? - Patika Magazin Online
A legújabb fogorvosi eljárás titka: az ózon- illetve oxigén alapú erős oxidáló ... lábszárfekély, cukorbetegség és érszövődményei, visszatérő gyulladások, ...
www.patikamagazin.hu/index.php?cikk=6000

pl. gyógyszermellékhatás miatt  érproblémák voltak, majdnem lábszárfekély
(ill. azzá fajulható) amivel sem a kerületi sztk bőrgyógyásza sem tud mit kezdeni

tehát he nem beszívom, hanem csak a bőrömet teszem ki megfelelő ppm mennyiségnek,
lehet, hogy jó lenne, most kezdem el keresni, de ha valaki találkozott ilyennel,
megköszönném