[Epitesz-barkacs] Építkezés könnyítés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 6., K, 10:56:29 CEST

Azért az is érdekes helyzet lenne, ha szabadon építhetne bárki házat,
mint Szlovákiában. Nálam pl. elég sok szakember szakvéleményét kikértem,
mert a födémben betongerendákat vágattam át, és ez a ház egyik vége
-szóval rizikós volt a dolog. Ki is kellett rugnom az építészt és a
statikust ezért és más okokból. De az is igaz, hogy ez önszorgalomból
történt, mert igazából kutya nem nézte volna meg.

Gábor