[Epitesz-barkacs] Építkezés könnyítés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 6., K, 14:42:17 CEST

pedig ezen pont az ellenorzes segithet.

amikor a hatosag a penzedert tenyleg dolgozik neked, es segit hogy szabvanyos, szabalyos hazad legyen.

pl kotelezo ellenorzes villanycsovezes utan, vezetekhuzas, elvakolas elott.
ember jon, eloirasos csomelyseget, nyomvonalat ellenoriz, javitando hibakat felsorol, ha jo, akkor pecset.

nekem nagyon bejon az amerikai modszer: megyenkent sajat szabalyozas van, de minden szabaly le van irva egyben, laikus altal olvashato modon. az epengedelyhez kapsz egy checklistet, amin van vagy 30 elem, mindegyikhez leirva hogy mit ellenoriznek, es mi utan, de mi elott kell ellenorizni. kiassak az alapot, beteszik a vasat. felhivot a hivatalt, hogy kene jonni megnezni. masnap kijon, megnezi, es alairja, hogy latta hogy benne van a vas faszan. innentol az o felelossege is, hogy megreped-e az alap. te meg fizetsz erte. ha lebetonozod mielott alairja, akkor bonthatod el, az eletben nem kapsz ra fennmaradasi engedelyt a vegen.

vajk