[Epitesz-barkacs] Építkezés könnyítés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 6., K, 16:09:54 CEST

Ja, figyelemmel kiséred, aztán mit csinálsz? Szólsz neki az első
hülyeségnél, akkor még csak egy lesújtó pillantást kapsz. A következőnél
már morogni fog, vagy szót fogad, vagy nem, és a hátad mögött elküldenek
az anyádba, a harmadiknál odacsapja a fandlit, és kereshetsz másik
sutyerákot, közben ott állsz a féligsekész építéseddel, és tudod, hogy
ha véletlen találsz is másikat, az majd 5 hét múlva ér csak rá. És mivel
szenzora van rá, hogy kényszerhelyzetben vagy, bejön egy másfeles szorzó.

Gábor