[Epitesz-barkacs] Építkezés könnyítés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 6., K, 19:29:41 CEST

az a fo kulonbseg, hogy ott az allami alkalmazott igazi felelosseget visel! ha kiderul hogy nem volt jo a cucc, nem nezte meg rendesen, ott van az alairasa. es nem azert felel, hogy megnezte hogy mas bevallalta-e a felelosseget. hanem azert, hogy az ott jol volt megcsinalva.

ilyen hozzaerto, felelosseget vallalni tudo embereket a magyar kozigazgatas egyelore nem kepes megfizetni. ezt nem lehet 50 eves epugyi eloadokkal megcsinalni, akik reggel bevanszorognak az asztalukig, delutan meg hazakusznak. potens, fiatal, agilis mernok szakemberek kellenek. na az ilyenekre eleg nagy az igeny az uzleti eletben is. egy fiatal diplomas epitomernok utolso utan sem gondol arra, hogy elmenjen az allamigazgatasba dolgozni.

kulon vicces, hogy nalunk az allamigazgatasban dolgozni, es a bakancsban epitkezesre menni es szakerteni ellentmondo fogalmak.

vajk