[Epitesz-barkacs] Építkezés könnyítés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 6., K, 20:34:48 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.10.06. 17:29:41-kor írta:

> kulon vicces, hogy nalunk az allamigazgatasban dolgozni, es a bakancsban
> epitkezesre menni es szakerteni ellentmondo fogalmak.

építési szakértõk az államigazgatásban:

"A kormány kétszáz cigány diplomás felvételét kezdeményezi a közigazgatásba - jelentette be Bajnai Gordon szombaton a Romaversitas Alapítvány tanévnyitóján.

Az egyik diák azon kérdésére, tudnak-e abban is segíteni a programba bekerülõknek, hogy fel tudják dolgozni, ha emiatt az új munkahelyükön megkapják a "díszcigány" jelzõt, a miniszterelnök úgy válaszolt: a kétszáz diplomásnál lesz pályakövetés,

 ...a központi közigazgatási szervek és a regionális hivatal...."

kíváncsi vagyok, hogyan fogják megszakérteni a vízóraaknámat, vagy az
elektromos csatlakozásomat....