[Epitesz-barkacs] �pítkezés könnyítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 6., K, 20:59:56 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Ráadásul a képesítési előírásokat rögzítő törvények nem változnak,
> Nekik is meg kell felelni ezeknek. Lehet 200 megfelelő végzettségű
> cigányembert találni.

így van, de hogy mi fog történni, jó-e ez a lépés bármire is, azt nem
tudhatjuk. Na de előre borítékolni...

Viszont ez se tartozik ide. Az már ide tartozna, ha idővel kiderülne, hogy
mittudomén ezek tényleg az építésügy területén tudnak valami érdekeset
csinálni, amivel pl a javarészt valóban ezen a területen dolgozó
cigányokkal valami jobb dolog történik, ami másoknak is jó. El nem tudom
képzelni, mi lesz, majd meglátjuk. Akár az is lehet, hogy a választások
után azonnal szélnek eresztik őket.