[Epitesz-barkacs] Építkezés könnyítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 6., K, 21:05:33 CEST

vajk fekete wrote:
> egy kulsossel hogyan csinalod meg a felelosseg dolgot?

Nem tudom, de ha valaki valamire odaírja a nevét, mint szakember, és él
még, akkor akár felelős is lehet akkor is, ha mostanra már mittudomén az
élelmiszeriparban dolgozik. Jogi kérdés.

Azért nem érzem cikisnek, mert a külsős is csak a pillanatnyi helyzetet
tudja dokumentálni. Akár le is fotózhatja, hogy igen, így nézett ki az a
vasalás, vagy bármi, szóval magát megvédheti, hogy amihez a nevét adta,
hogy az jó, az tényleg úgy volt. Ezt akár irattárazni is lehet, meg neki
is meg lehet az archívumában. És mint mindenre, erre is lehet elévülési
idő. Ha összedől a ház 15 év múlva, vizsgálják ki akkor, hogy miért.

> kulsos csak hatarozott idore foglalkoztathatsz, sot jo esellyel ceggel
> szerzodsz, nem
> emberrel. amikor 10 ev mulva kiderul hogy baksisert alairta a papirt,
> sehol nem lesz
> mar, sem az ember, sem a ceg.

Az amcsiknál hogy van? Az az alkalmazott, amelyik ma aláírta a papírt
baksisért, és 1 év múlva meghal, aztán 10 év múlva a ház dől össze, mi az
ábra? Szerintem ugyanaz.

Lehet, hogy ha tényleg mindent le tudnak dokumentálni úgy, hogy azt más is
ellenőrizhesse pl a képek alapján utólag, akkor rendben is van a dolog, és
persze korrumpálni se könnyű.

Amúgy ez nálunk egy nagyon gyenge pont. Mi még egy doboz tojást se tudunk
úgy megvenni a piacon, hogy ahhoz ne kötődjön valami korrupció.