[Epitesz-barkacs] Építkezés könnyítés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 6., K, 21:29:30 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.10.06. 18:58:54-kor írta:

> egy kulsossel hogyan csinalod meg a felelosseg dolgot?
> kulsos csak hatarozott idore foglalkoztathatsz, sot jo esellyel ceggel
> szerzodsz, nem emberrel. amikor 10 ev mulva kiderul hogy baksisert alairta a
> papirt, sehol nem lesz mar, sem az ember, sem a ceg.
>
> ha az illeto allami alkalmazott, akkor a karrierjet kockaztatja. kulonben
> nem kockaztat semmit. csinal egy masik nevu ceget, es elvallalja ugyanazt a
> szomszed varosban.

áramkommandós élményem:

1 hét alatt 4 kommandó járt nálam,

az elsõ ellenõrzött, és nem talált semmi hibát

a második (más alvállalkozó volt) az elsõt ellenõrizte,
leszedte a 2 nappal azelõtt felrakott plombákat,
hátha mégis van hiba, csak az elsõ talán nem volt
elég dörzsölt (morogtam, hogy 2 nappal ezelõtt már
járt itt egy kommandós, beszélgettünk a munkája közben)

két nap múlva jött a harmadik kommandós, rákérdeztem, hogy
õ az elmü belsõelhárítása, hátha el...ták az elõtte levõk?
az is mondott egyet-s-mást

következõ hétfõn jött a negyedik, akkor már eléggé füstölögtem,
akkor mondta, hogy egymást ellenõrzik, mert még nem találtak rá,
hogy hol, kinél lehet a körzetben az a feltételezett gubanc, ami miatt
kommandózniuk kell az elmü rendelésre