[Epitesz-barkacs] Építkezés könnyítés

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Okt. 6., K, 23:05:06 CEST

az oreg szaki nem fogja csipni, hogy egy "megcsaknemisdiplomas" kiscsavo
ossza neki az eszt.. viszont teny, hogy ez acsapattalan meg nincs
elrontva es erez annyi elhivatottsagot, hogy komolyan vegye a feladatot..
mellesleg volt tortenetem,hogy egy ismeros epitkezesere odavittem egy
epiteszmernok palantat..  korbenezett, az epittetovel hazazavartatta a z
iparosokat, majd ujra korbementek es elmeselte neki,mi van elb..va.
harmadnapra kitalalta, mi hogyan mentheto es eloadta az iparosoknak..
kopni nyelni nemtudtak, de a megbizo szemelye miatt nem tehettek mast,
mint megcsinaltak normalisan..
persze ha a megbizo nem lett volna anno "nagyember", gondolom le se
szarjak a dolgot..