[Epitesz-barkacs] UV-C es uveg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 7., Sze, 13:29:10 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Az alkalmazkodas frappans peldajat lattam egy ismerosomnel. Egy ideig
> Dzsibutiban dolgoztak (30 fok korul mar feloltoznek a helybeliek) es
> megtetszett egy kopasz macska, szerettek a barsonyos boret. (Izles
> dolga, szerintem rasnya)

Még nem láttam ilyet, de elég fura kis állat a macsek. Egy állatorvosnál
láttam macska csontvázat valami szekrény tetején. Nem ismertem fel, a doki
mondta, hogy az macsek.

> Az osszes szukseges allategeszsegugyi papirt beszereztek, es az egyik
> nyaron a macskat is hazatelepitettek a csaladdal egyutt.
> Az elso telen gyonyoru bundat novesztett :-)

De jó lenne, ha mi is így tudnánk alkalmazkodni! Bár a mai divat mellett
annak a pasinak, aki bundát növesztene, nullára esne az esélye a nőknél.
Na aztán az a nő, aki szintén bundát növesztene... :-)

De legalább azt elérném, hogy nem dzsibutiban, hanem itthon a kánikulát
meg tudjam szokni. Lehet, hogy a jelentős fogyás ebben segít? Tapasztalat?
(Mert ez azért mellbe vágott, hogy 30 fok körül már felöltöznek a
helybeliek. Gondolom néznének, mint rozi a moziban, hogy rólam minden
körülmények között nemhogy szakad a víz, de még rosszul is vagyok a
hőségtől.)