[Epitesz-barkacs] UV-C es uveg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 7., Sze, 18:32:04 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> A bálnaszigetelő réteg vastagsága fordítotan arányos a fázóssággal.
> Elfogy, fázol. Visszajön, nem fagysz meg :-(

Sajnos nem ilyen egyszerű. Éjjelente ugyanazon a hőfokon szoktam cidrizni
is rendesen, kis idővel odébb meg dobok le magamról mindent, mert elönt a
víz. Ez biztos valami anyagcserezavar, vagy csak simán tönkrement
hőfokszabályozó. Biztos a bimetall szállt el, majd megnézem, csak nemtom,
hol keressem. :-)

Ma különösen szar volt. Az imént voltunk vásárolni, és úgy elöntött a víz
közben, hogy majdnem rosszul lettem. Tegnap este meg simán legyalogoltam
kb 10km, semmi bajom nem volt.