[Epitesz-barkacs] UV-C es uveg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 7., Sze, 18:57:34 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ebben benne lehet az a sok szar is, ami ránk száll, magunkra kenünk,
> megeszünk, megiszunk. Nem csak a napsugárzás.

Végülis lehet. Nem, mintha régen olyan jók lettek volna a kaják. Pl én
szerettem a régifajta párizsit. Aztán valaki mesélte, hogy járt ott, ahol
csinálják. Ilyeneket mondott, hogy egy fazon összesöpörte a szemetet, és
beqrta az anyagba, sőt, még a seprűt is utána dobta. Na az utóbbiban
biztos volt némi túlzás, de a lényeg lejött. Ő utána soha többé nem evett
párizsit, én meg igen, és ha lett bajom bármi, valószínűtlen, hogy ettől.

Az viszont igaz, hogy soha semmit nem igazán kentem magamra.

A fokozatosság viszont bejött. Pl nyaranta (ez már egyetemistaként volt)
elmentünk melózni, építkezésekre meg ilyesmi. Volt, hogy egész nap (12+)
órán át a napon kellett dolgozni (csákányozás, lapátolás), csak egy
fürdőgatya volt rajtunk. Jó alaposan lebarnultunk, de leégés nem volt.