[Epitesz-barkacs] UV-C es uveg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 8., Cs, 13:35:38 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Csak azert irtam, hogy erzekeltessem a hangulatot, amit tapasztalunk.
> Felesegemmel meg lesz egy meccsem ebben a temaban

Ha egyikőtök nem akarja az oltást, de a másik beolttatja magát, akkor két
eset van:
Ha mégis van valami kellemetlen mellékhatás, aki nem kapott oltást, tudja
ápolni azt, aki kapott. Ha pedig jön az influenza, és aki nem kapott,
leesik a lábáról, a másik tudja ápolni.

A gyerekek, ha járnak közösségbe, mindentől függetlenül úgyis megkapják,
ha nincsenek beoltva. Na ez nehéz döntésnek tűnik, hogy ők kapjanak-e vagy
nem.

Amennyi infót én összevakartam róla, én az oltás híve vagyok. És mint
többféle okból is veszélyeztetett, én be is adatom magamnak. A normál
influenza ellen is már évek óta kapom, és nem is sikerült megfertőznie
senkinek. Az új csak a vírustörzsben különbözik, az egyéb anyagokban,
maradványokban, gyártási eljárásban nem, tehát nem várok semmi
mellékhatást.