[Epitesz-barkacs] Ekszijtarcsa-szeruseg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 8., Cs, 16:55:49 CEST

Ki hogy oldaná meg?
Kéne nekem valahogy kreálnom olyan ékszíjtácsa-féleséget, amiben nem
ékszíj, hanem kötél fog futni. Az ékszög kb 25 fok lenne, de nem kéne
valami bazi tömbből kiforgácsolni, hanem akár két lemezből is lehetne. Kb
25 centi lenne az átmérője, és kb 3 centi vastag kötelet kellene
befogadnia, tehát az ékszíjtácsa ék részének a külső szélei 32-35mm-re
kéne legyenek egymástól. Szóval nem egy pici ék alak ez.

Hol tudnának ilyesmit csinálni? Nincs ötletem rá, hogy én hogy tudnék
ilyesmit elkövetni. már gondoltam olyasmit, hogy fogok két lemezt,
bevagdosom a kellő mélységig, kijajlítgatom a cikkeket a megfelelő
szögben, aztán meghegesztem a bevágások mentén, végül valami nagy
esztergagéppel leszabályozzák a felületeket, de ez így baromi macerás.
Persze ha nincs jobb ötlet, ilyesmit fogok csinálni.