[Epitesz-barkacs] Ekszijtarcsa-szeruseg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 8., Cs, 17:29:06 CEST

Beka wrote:

> 1, Létezik csiga kötélhez, ezzel húzzák fel a majteros vödröt.

Igen, ezt már néztem, de nem jó. Az a vájat nem jó, ahol a kötél fut.
Átalakítani meg nehezebb, mint újat csinálni.

> 2, babakocsi kerekéről lelököd a gumit, készen is vagy

Á, az gyenge és kicsi. Lehet, hogy valami készen kapható kerékből indulok
ki, lehet ilyesmit kapni, de az ékszíjtárcsaszerű pálya okoz gondot
mindenképpen. A készben csak az lehet a jó, hogy van olyan, amelyik
helyből meg van csapágyazva is. Be lehet dugni egy 20-as tengelyt, azon
tűgörgők futnak. De ez persze már egy elég nagy kerék, és nem olcsó.