[Epitesz-barkacs] Ekszijtarcsa-szeruseg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 8., Cs, 20:40:21 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Azt ra lehet a felnire tenni mondjuk fabol kiesztergalva. A felnit

Én is gondoltam a fára, de nem az igazi, legalábbis csak az egyiken lenne
jó. Még átgondolom. (A másik az a fék lesz, amiben egy darab kötél
csúszik. A fék lényege ebben a megoldásban, hogy pontosan azonos lesz a
fékerő azzal a súllyal pl, ami rá van akasztva a fékkötélre. Még a
tapadási surlódás esetén is.)

Aztán lehet, hogy a fa sem rossz erre, csak lehet, hogy gyorsan kopik.