[Epitesz-barkacs] bútorépítés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 9., P, 23:19:39 CEST

Most nézem a Perfor katalógust, van 3,5-es maró 6-os szárral, 11 eur.
Nincs hozzá olyan patronod? Nem ismerem ennek a befogóját, olyan
2500-3000 körül szoktak lenni a patronok.
Illetve most látok 1 élű horonymarót 4-est, 8-as szárral, ez 15 eur:
http://www.perfor.hu/euro/e03088.htm

De ha lehet patront cserélni benne, én vennék egy 3-ast, és hozzá egy
Dremel marót, az 1 ezres körül van csak.

Gábor