[Epitesz-barkacs] bútorépítés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 11., V, 13:52:35 CEST

de mostmar van! ezert szuper ez a lista!

amugy a famintasakon ugye csak egy durva lakk van, az is eszi a szerszamot, de az igazi a feher, meg a ritkan hasznalatos anyagaban szinezett egyszinu. ezek ugyanis egy tizedmillimeteres reteg tomor melamin. es a felsomaro sikban megy, igy az elenek ugyanaz a pontja kapja allandoan a melamint, a tobbi resze a forgacslapot eheti. igy azon a ponton ha moricka az el, akar meteren belul hianyozni fog.

vajk