[Epitesz-barkacs] Íróasztal értékbecslés... :)

Mgus Brprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 11., V, 16:22:21 CEST

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2009.10.11. 15:25:17 +2h-kor rta:

> Halih!
>
> vajk fekete rta:
>
>   A fik s az ajt nem tmr fa, de csak mondsbl ismerem az eredett,
> hogy
> lehetne kiderteni egyszeren, hogy a tbbi (illetve melyik) rsze tmr fa
> (anlkl, hogy kettvgnm :)?

az asztal2.jpg -nl
a 3 fik oldallemezei szerintem manyagbl vannak, az oldallemezek s a
htlemez az reges lukba ragasztott manyag sarokidombl

amikor meg mr manyagbl van a fik, akkor az valdi ft nem ltott,
faforgcsbl mgyantval

akkor hinnm el egy btornl, hogy valdi fbl van, ha a fik
elemei fecskefarok ktssel vannak sszedolgozva

a btor slya megtveszt, a mgyantakts faforgcs
olyan nehz, mintha tlgyfbl lenne.

Tovbbi informcik a(z) Epitesz levelezlistrl