[Epitesz-barkacs] �róasztal értékbecslés... :)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 11., V, 21:48:30 CEST

Zsolt wrote:

> pedig ehhez hasonlók szoktak lenni csak vízszintesen nincs emelkedése
> így
> össze és széttszedhetők.

Na úgy már okés, akkor már nem bennszülött alkatrész. :-)

> hang alapján meg tudod hallani, hogy melyik pozdorja és melyik tölgyfa.

Én biztos nem. Talán Vajk.

Amúgy javasoltam a fúrást, viccnek szántam, de nem teljesen. Biztos van
sok olyan porcikája az asztalnak, amibe simán bele lehet fúrni vmi
zsákfuratot. Persze csak akkor érdemes, ha valaki a forgács alapján meg
tudja állapítani, hogy mi van bent. Akár komolyabb, pl 6-os lyuk is
belefúrható itt-ott, vagy még nagyobb. Legjobb, ha akkora lyuk kerül bele,
amilyen kész keményfa-csap kapható, és ha megvan az analízis, lehet
beleragsztani egy csapot.