[Epitesz-barkacs] �róasztal értékbecslés... :)

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 11., V, 22:31:18 CEST

>és ma az ÉTI megadná rá az engedélyt, ha ma akarnék szög nélkül építeni?

és honnan tudják, hogy Te szög nélkül akarsz építeni ?

meg különben is a felelős műszaki vezető tartja a hátát ha összedől az
épület.

egyébként az ÉTI nem hatóság így szerintem engedélyt sem adhat ki, max
engedélyeztetési eljárást indíthat és az engedélyt az építésügyi hatóság
adja ki, ha kiadja.
persze a mai korrupt világban szerintem csak megfelelő mennyiségű pénz
kérdése az engedély.
akár kaszinót is építhetsz szög nélkül, ha nem akarod túlzottan átverni az
államot, illetve nem hagysz ki senkit sem a buliból  :))))