[Epitesz-barkacs] UV-C es uveg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 12., H, 04:08:28 CEST

Pataki István wrote:

> Talán többen láttátok az "Apokalipszis most" című filmet. Mit is
> csináltak az őslakosok a beoltott gyerekekkel? Most errefelé hajózunk.
> Ez lesz aztán a szép, új világ!

Nem láttam, de hogy most ez a H1N1 témában, ami világszerte hiszti
keletkezett az oltással kapcsolatban, az elképesztő.

Ha ilyen járvány tört rá akárcsak egy kisebb, zárt közösségre régen, simán
belehalt a lakosság nem elhanyagolható része, a többi meggyógyult, és
vmennyi idejű védettséget szerzett ekég kemény módon, és a dolog el volt
rendezve. Most van egy védekezési mód, és mindenki leszarja a lehetséges
következményeket, nem akar ilyen módon kialakított védettséghez jutni.

Ugyanakkor a szezonális ifluenza elleni védőoltással szemben már jóval
kisebb a kifogások száma, sőt, nem is nagyon hallani, pedig pontosan
ugyanazzal a technológiával készül, csak a vírustörzs más.

A mellékhatások pedig nem a vírustörzstől függenek, hanem a szennyezéstől,
a használt anyagoktól. Pl van, aki tojásfehérjére érzékeny, meg használnak
a vírusok elölésére formaldehidet, ennek a maradványaira is lehet valaki
érzékeny. Pech kell hozzá. Én a szezonálisat évek óta kapom, nulla a
mellékhatás, és tök ki van lőve az influenza. (Előtte kaptam párszor,
hááát, engem rohadtul levert a lábamról az influenza. Lehet, hogy azért,
mert már akkor látens módon ilyen-olyan alapbetegségeim voltak.)