[Epitesz-barkacs] mivel fureszeljem?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 12., H, 23:49:01 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Neked mindig sikerül egy kis magyarozást belevinni a dolgokba :-) Le nem

Nem, mintha a te korábbi leveleidben nem lehetne találni valami korholást
éppen erről a ló túloldalára eséstől! Hát nem jellemző ránk, hogy mindig a
pápánál is pápábbak akarunk lenni? Bevezetnek mondjuk az EU-ban valami
szabályt, hogy - most agyalok - nem lehet az edény rozsdás. Erre mi!
Rozsdametnes edényt írunk elő az éttermeknek. Pedig a zománcos se rozsdás,
amíg nem sérült!

És ilyenből van százezer kisebb-nagyobb jelentőségű. Mondhatnám, hogy csak
ilyen van. :-)

> írhatatlan nem külföldi szavakkal a jelenség. Hungarofóbia? :-) Nem
> lehet nem túl jó lehet neked itt élni :)

Nevezheted, ahogy akarod. És igen, nem túl jó nekem itt élni. Sajnos nem
tudok más nyelvet, meg már megöregedtem, az elköltözés esélytelen. Ettől
még szarabbul érzem magam. De nem attól mert átesünk minden szirszarban a
ló túloldalára, hanem ... és ez már nem a lista témája.