[Epitesz-barkacs] savas keringeto

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 13., K, 13:45:12 CEST

>1 telet már gyakorlatilag működött egy utánfutóra telepített kazánként,
>szóval nekem már kémény sohasem kell a házban

furcsa dolgaid vannak :)))
azthiszem ezzel megvalósítottad az egyedi távfűtést, vagyis inkább mobil
fűtést.

sőt ha belegondolok akkor milyen praktikus, kimegyek az erdőbe a futóval
telerakom a kazánt fával, gyorsan visszahajtok rákötöm a fűtéshálózatra és

>igazából 2-3db kb. zuhanyfej méretet kellene (vagy 2 locsolókanna)
>vízzel ill. a tartály aljáról visszaforgatott savaslével ellátni,
>és ehhez kellene a kb. 2m vízemelés.

én ezt sem bonyolítanám túl.

sima mosógépszivattyú, aztán ha elrohadt akkor veszem a következőt, a
következőt,  a következőt,  a következőt,  a következőt a polcról, persze
időnként egy méh telepen beszerzek néhány darabot. kb 2-300 ft/db áron.

és akár még erre is jó lehet:

http://telectronic.hu/osszeraktam/osszeraktam03/