[Epitesz-barkacs] habszivacs tisztítás

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2009. Okt. 14., Sze, 10:00:19 CEST

Én egyszer az ülőgarnitúrát kezdtem el karácsony előtt kitisztítani
kárpittisztító géppel, de nem voltam elégedett az eredménnyel (volt macskánk
is).
Meguntam, kivittem a teraszra, és végigmostam nagynyomású mosoval (nem túl
közelről, mert akkor kivitte a plüss szövetröl a mintát). Kapott mosószert
is, aztán megint nagynyomású..
A végére nagyon lucskos lett. Felállítva kinthagytam egy órát, akkorra a víz
nagyja kifolyt (meg már kezdett recsegni a fagytól), majd beállítottam a
nappaliba a cserépkályha elé (valamit alátettem, mert még sok víz kifolyt
belőle akkor is). Ilyen gyorsan még soha nem száradt meg az ülőgarnitúra!
Nyáron sem, amikor csak a kárpittisztitót használtam!
Biztos sokat segített a száraz meleg...
KI