[Epitesz-barkacs] habszivacs tisztítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 14., Sze, 12:38:05 CEST

Palasik Sandor wrote:

> Nem igazán. Én az egyik gyerek ágyában a szivacsot mostam ki, de
> hamarabb
> megbüdösödött, mint megszáradt volna. Többedik mosás után már nem
> emlékszem,
> hogy pontosan hogyan sikerült megszárítanom, még porszívó is be volt
> vetve.
> Valahogy át kell rajta erőltetni a levegőt szerintem.

Szerintem azt, amelyik megbüdösödött, nem sikerült jól kimosni.
A vastag szivacsok legalább időnként átnyomkodandók, hogy újra a külsejük
legyen vizes. Vagy bejöhet a ventillátoros módi. Kint nyáron pláne. A
ventillátor teremt annyi nyomást, hogy átkússzon a levegő az egész
szivacson, persze csak akkor, ha már annyira víztelen, hogy ez egyáltalán
lehetséges.

Nagyon ki kell nyomkodni belőle a vizet valahogy.

Vékony (2-4 centis) szivacsokkal szerintem nincs probléma