[Epitesz-barkacs] jol szamoltam?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 14., Sze, 19:57:26 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.10.14. 19:28:48 +2h-kor írta:

> A megadott adatok alapján jól.

köszi, megnyugtattál

> Azt nem nézted, hogy mennyi folyadékot mozgatsz, milyen
> szintkülönbséggel. Ha elég annyi, amit a keringető tud, akkor
> mindenképp az lesz a jó megoldás. Valószínüleg hosszabb lesz a
> megtérülés, mert az orosz nem menne teljes teljesítménnyel, de akkor
> is a keringető meg fog térülni.

az orosz szivattyút a fogyasztásmérőn néztem 50cm és 150cm szintkülönbségnél
és a 120Wattot megzabálja minden körülmények között

sajnos közben utánanéztem annak a keringetőnek, amit tavaly vettem,
hogy idén is vennék esetleg erre a feladatra, de csak az alibaba.com -on létezik

szóval a számításom potyára történt, ill. ha egy  danfoss -t vennék,
annak 5 - 8 év lenne a megtérülése :-(

> Ilyen számítást sok projetktnél tanulságos elvégezni.

biztosan jó lenne ....