[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Okt. 15., Cs, 09:39:35 CEST

Acs Gabor írta:
> Csináld azt, hogy amelyik csobog, csak azt hagyod a kazánon. Persze csak
> rövid időre. A többit mind zárd el, és így a keringetés kikergeti a
> buborékot a kazán saját légtelenítőjéhez.

Rajta van reggel óta, de ez szerintem a radiátor tetején megrekedt levegő.
<http://www.agroinform.com/files/aprohirdetes/2009/09/19/agroinform_20090919172301_Kep_004.jpg>

Itten hogy lehet kihajtani azt a levegőt, ami a radiátorszelep fölött
van a radiátorban? Elég lehetetlennek tűnik, hogy a keringetőszivattyúm
azt a sok levegőt mind lenyomaj a radiátor aljára az elmenő vízvezetékbe.