[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 15., Cs, 09:39:43 CEST

es nincs a bemenettel szembeni sarkukon legtelenito? mert akkor ugy tunik, hogy egyertelmuen a teteje levegos. azt onnan levinni nem fogja a viz.

ha nincs mas megoldas, akkor ugy tudsz forditott vizaramot csinalni, hogy az aljanratolod a halozati vizet, a tetejen meg valahol csinalsz neki kifolyast.

vajk