[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 15., Cs, 11:29:47 CEST

Ja, látom, már túl vagy ezen. Nekem az emeleti radiátorokon mindegyiken
van automata légtelenítő, bár lehet, hogy ezt Te is írtad. Megpróbálnám
még azt is, hogy ráteszek egy vízmértéket, és ha nem a légtelenítő felé
emelkedik, megemelném azt a végét. Persze mérettől, bekötéstől,
rögzítéstől függ, hogy ezt meg lehet-e csinálni. De ha csak sima
ráakasztós, és nincs keresztbe kötve, akkor kicsit biztos tudsz rajta
emelni.

Aztán pár ezr Ft ráfordítással lehetne a bejövő oldalra, a
sarokszelephez is rakni automata légtelenítőket, legvégső esetben.

Gábor