[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Okt. 15., Cs, 12:02:34 CEST

Acs Gabor írta:
> Akkor örülés! De a vízszinteket én még megnézném, hogy máskor se legyen
> gond vele. Már ha van reális esély a radiátorok vízbeállítására.

Nem érdekel, nem lesz máskor. Tavasszal az egészet levagdalom a falakról
a csodába, és szép új kazánt meg rézcsöveket, meg radiátorokat teszek
fel a falra. A fürdőkben be is süllyesztem vakolat alá a fűtéscsöveket,
mert ott csempét is meg mindent szétszedek, de a nappaliban meghagyom
körbe azt a gipsz takarócsíkot, ami mögött többek közt rejtett világítás
is van, meg fűtéscsövek is, abban viszem végig. A felső emeleten sem
kell süllyeszteni, ott állok fel a födémből, ahova a radiátor kerül,
tiszta ügy. A mostani nyomvonalak, szerelvény helyek teljesen
megfelelnek, viszonylag sima ügynek ígérkezik a fűtésfelújítás.