[Epitesz-barkacs] lancos emelo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 15., Cs, 17:02:16 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.10.15. 15:36:15 +2h-kor írta:

> reménykedjünk együtt :)

köszi, sikerült :-)

> és mi a kérdés a tapasztalaton kívűl ?
-----------
mégsem 2 irányú a racsni, hanem csak 1 irányú,
a másik irányba meg csak súrlódás fogja meg, és
egy koronás anyával tudják finoman a súrlódást
belőni

felfelé emelve a kézi láncnál a racsni dolgozik, lefelé
meg a súrlódás meghibásodása miatt a kézi láncot
ki kellett kötni, hogy a teher ne induljon vissza
(kb 6 évvel ezelőtt volt ilyen tapasztalatom, emiatt
lett "félretéve", de akkor nem szedtem szét,
csak félretettem)

kérdés: ennek (ha jó volna) mi lenne a logikája, miért
"súrlódásos"?