[Epitesz-barkacs] Eldugult WC :)

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Okt. 15., Cs, 19:37:30 CEST

Halihó!

szepygab at gmail.com írta:
> A.: jó a gyomrod - veszel párszáz forintért egy teckógazdaságos
> csőgörényt és áttekered rajta a 3-5 m hosszú szárát.

  A baj az, hogy volt lerakódás benne, amolyan fél centi vastag megkövesedett
dolog, amelyet a felújításkor egy vésővel és egy kalapáccsal fellazítottam és
eltávolítottam a látható helyekről. Szerintem ebből van a nem látható
helyeken.

> B.: nem elég jó ehhez a gyomrod - hívsz egy csőgörényest, aki
> elhárítja a dugulást.

  Noigen, lehet, hogy hívok valakit... a probléma az, hogy a probléma akkor
keletkezik, amikor anyag is van a csőben. Tehát jön az ember, megkarcolja a
fenti dolgot, majd örömmel látjuk és áramlik a víz, aztán a következő
alkalommal megint megszorul a dolog... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor