[Epitesz-barkacs] Eldugult WC :)

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 15., Cs, 20:20:10 CEST

>Sósav van, meg tudok venni és, lehet, hogy azzal indítok, hogy kimerem a
>vizet és feltöltöm sósavval pár órára.

ez a beszéd, én is azt szoktam és utána néhány évig megint jó.
csak jól csukd be az ajtót és nyisd ki az ablakot mert eléggé büdös tud
lenni.

kivitelezés:

a vizzsákból tüntesd el a vizet, hogy minél kevesebb maradjon benne és ne
hígítsa fel nagyon a savat, aztán addig öntsd sósavval amíg el nem éri az
alap helyzetet, majd várjál vele egy órát.
ekkorra már nagy hab keletkezik, ezt öblítsd le és szemrevételezéssel ha még
nem teljesen tiszta a porcelán járat akkor addig ismétel amíg az nem lesz.