[Epitesz-barkacs] mennyit bir ? Re: lengoaljzat?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Okt. 16., P, 07:30:31 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 16 Oct 2009  6:37 levelében:
> a telefonkábel ( amihez az RJ11-et krimpelik ) hány mA-t bír?
> (mondjuk 30méteren így kiszámolható lenne a feszültségesés)
>
> pl. a mai modern telefondrótban 4 szál van,
> az egyik 2 szálra 1,5Voltot az elemes órához tudnék vinni,
> a másik 2 szállal pedig egy kis elemlámpaég~Nt, vagy egy
> nagyobb LED-et ( éjszakára )
Egy LED 20 - 700 mA közötti áramot vesz fel. Nekem van 10 mm-es LED-
em, ami 25 mA-rrel a szemed kinyomja, ha belenézel. Abból egy
féltucattal nyugodtan ráakaszthatsz, nem fog elégni a vezeték. Az óra
áramfelvétele pedig mikroamperes nagyságrendű.
Nagy távolságon  inkább feszültségesésre kell odafigyelned, hogy a
tulsó végén még világítson a LED.

A ma bedobott CORA katalógusban a 400 A-es bika kábel 1500 fabatka

Udv

szepygab
http://jokaja.hu