[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 16., P, 10:08:00 CEST

Mármint mi 6%?

Nekem ebben a hidegben kb. fél óra alatt esik 23,2-ről 22,7-re, ez egy
eléggé gyors csökkenés. Persze nyilván nem lineáris a folyamat, később
lassulna, de az biztos, hogy egy éjszaka alatt nem 1 fok lenne a
csökkenés. Viszont úgy gondolom, amit Vajk írt, talán egy passzívház
tudja, a hagyományosak nem. Pedig 20 centi kőzetgyapotot raktam a
tetőbe, gázzal töltött ablakok vannak.

Gábor