[Epitesz-barkacs] mennyit bir ? Re: lengoaljzat?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 16., P, 12:45:47 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.16. 12:11:14 +2h-kor írta:

> Aha.
>
> Szerintem előbb-utóbb a hegesztés téma úgy oldódik meg, hogy rábuksz egy
> ilyen kis inverterkére, megelégszel a 80A-rel (zárlatban 160), és azzal
> fogsz hegeszteni simán akár egy hosszú kínai hosszabbítóról is. (Nekem

most ebben az évben a lágyindítós flex miatt szoptam, eddig a kínai hosszabbító
elég volt 40méterhez is nálam is

> bejött!!) Az áram valahol a 10A környékén megáll, tehát emiatt több áramra

sokszor évekig nem kell, nagyon hullámzó, és a 22 évvel ezelőtt trafóm
az akkori 10Amperes órával is ment

> se lesz szükséged.
> Most sajnos már drágább, én még 23-ért vettem.
>
> Ráadásul könnyű, a válladon hagyhatod akár, létrára is mászhatsz vele, nem
> emiatt fog leszakadni. :) A kábelkérdés is meg van oldva, mert minden bele

köszi, betettem az infomorzsáim közé, hogy ha lesz erre költhető
40rugóm, tudni fogom, mire gondoljak...

az jó dolog