[Epitesz-barkacs] galleros izzo + akku + tolto

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 17., Szo, 18:06:55 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> háááát, még langyoska sem lett...pedig a töltöttségjelzője kizöldült
>
> kiszedtem, és kettesével beraktam a  2elemes töltőrészbe,
> az egyik 2darabost töltöttnek érezte továbbra is, a másik 2darabos részt
> viszont töltetlennek érezte

Akkor a töltőben van a bibi, valszleg nem is NiMH-ra csinálták.
Ha 1 óra alatt töltődik fel egy ilyen, akkor alig lehet megfogni, olyan
forró. Persze bírja. Gondolom ennek ellenére jobb lenne inkább hosszabb
idő alatt, kevésbé szétmelegítve tölteni, de rövid idő alatt máshogy nem
megy bele a szufla.