[Epitesz-barkacs] kisméretű vízcsap hol ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Okt. 18., V, 20:32:29 CEST

ilyen lenne a T-vel

http://telectronic.hu/lomtar/100_2927.jpg

>Használd a lefelemenő ágát a T-nek kézmosásra és a felállót

érdekes elgondolás...... :)

ilyen lenne : http://telectronic.hu/lomtar/100_2928.jpg

de akkor meg túl közel lesz a falhoz a csap.....
ha meg beleteszek egy toldót akkor ott vagyok ahol a part szakad  :)

közben túrkáltam a vízvezetékszerelős dobozomban és ezeket találtam:

http://telectronic.hu/lomtar/100_2929.jpg

az a toldó is túl hosszú, létezik ettől rövidebb is, szóval valami
ilyesminek az oldalába fúrnám a csapot.

a 90 fokos végű kis csap jó lehet, csak kérdés, hogy nem fog nekem csöpögni
? valahogy nem bízok abban a kúpos beszorulós elzárásban.

meg túl bumszli is... lehet, hogy boltban sem kapnék kisebbet, szebbet ?

ja, mivel lehetne ezt a sárgaréz csapot újszerű csillogóvá tenni ?
létezik valami vegyianyag ami leszedi az oxidot róla csiszatolás nélkül ?

a sósav az leszed mindent, még az ötvözőanyagot is kioldja és vörösréz színű
lesz utána ... :)

>a moszvics (talán zsiguli is) és wartburg vízlevezető csapja (ami a
>becsavarva) elég pici, tűvel zárja el a motor felé, szerintem kibírná

jó lehet az 5let, csak autósboltban már nem is tartanak lada wartburg
alkatrészt, és már bontók sem nagyon vannak ahol ilyet fel lehetne lelni.