[Epitesz-barkacs] kisméretű vízcsap hol ?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Okt. 19., H, 03:20:39 CEST

Sziasztok!

Van olyan krómozott toldó, ami kb 32-35mm-re emeli ki nálam a mosogató
csaptelepet. Szépen lekerekített 4szögletes fazonja van, így kulccsal
sérülésmentesen lehet szerelni. Egyikbe kb. 1/4"-os menettel
csatlakozik egy nagyon kicsi, 3/4" külsőmenetes kimenetű szintén
krómozott csap. Ilyet keress.

Régen SIDOL-t használtak :). Próbáld meg a rezet citromsavval
tisztítani. (nem tudom, mit szól hozzá, én még nem próbáltam.)
Citromsavat a József körúton lehet normális áron kapni.

Üdv
pi