[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 19., H, 12:47:01 CEST

Most olvastam ezt a weboldalt: http://www.szobatermosztat.hu/
Van itt egy olyan menüpont, hogy 'milyen a jó szobatermosztát'. Lehet,
hogy nem is hülyeség amit mondanak, ha kisebb a rendszer hiszterézise,
alacsonyabb átlaghőmérsékletet kell beállítani. Úgyhogy ha a napi/heti
állíthatóságra sajnáltam is a programozási időmet, egy PID-et lehet,
hogy érdemes lenne megcsinálni, hogy a hőmérsékletemelkedés
meredekségének figyelésével elkerüljem a túllövéseket. Ezzel lehet, hogy
tényleg tudnék pár százalékot fogni.

Anno erről beszéltem az épületgépésznek, hogy a vezérléseket mindenképp
jobb sk. megcsinálni, mert azt később úgy módosítom, ahogy akarom.

Gábor