[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Okt. 19., H, 14:56:26 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.10.19. 13:54:45 +2h-kor írta:

> Hogy aztán mi van a gyakorlatban, azt nem tudom, de ezek a módok kínálnak
> lehetőségeket arra, hogy ne kelljen túl gyakran kapcsolgatni a kazánt.

a kapcsolgatáshoz:
nekem van egy csibekeltető házi ketyerém, ahol beállítottam 37,5 celsiusra

5cm vastag hungarocellből volt a doboz, és egy 20x20cm ablak plexiből
egy számítógépes venti kavarta bent a levegőt, és 0,1Celsiuson belül kapcsolgatta
ki-be a fűtést.

attól függően kellett a villanykörtét cserélni (az volt a fűtőtest) 15W, 25, 40, 60, 75, 100
Wattostra, hogy a melléképületben  -10 vagy +25 celsius volt a hőfok

napközben is látható volt a sűrűbb, vagy ritkább bekapcsolás ha pl +20 vahy +25celsius volt
a kinti hőmérséklet