[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 19., H, 15:40:30 CEST

egy feneket. elaruljak a kodot, ha megkered oket. csak azert van, hogy boldog boldogtalan ne piszkalja el, aztan meg hivja a szervizet.
nekem is megmondtak. (ket tucat+1)

olyanokat lehet allitani, pl hogy milyen tipusu a gaz (gondolom mas a futoerteke), azert ha ilyeneket elpiszkalsz, abbaol akar meg baj is lehet.
persze lehet idojarasfuggosegi gorbet parameterezni, szivattyu fordulatszamot fix allasokra vagy auto-ra tenni, max eloremeno homersekletkorlatot allitani, lekerdezni meg egy csomot. pl nemtudom mi lenne, ha a kombikazan szoftverenek azt mondanam, hogy o most egy csak futo kazan...

vajk