[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Okt. 19., H, 16:13:34 CEST

Automata termoszelep nincs, viszont a kéziek közül néhány le van
tekerve. De a legnagyobb radiátorokon teljesen nyitva van. Megnézem
majd, hogy van-e még fokozat a szivattyún, lehet hogy az alacsonyba
raktam anno.
Ez a kazán 5-32kW-ig szabályoz, úgyhogy eléggé tág a tartomány.

Radiátorból van itt 2m-es is, úgyhogy kicsinek nem mondanám :)

Gábor