[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Okt. 19., H, 16:36:42 CEST

szerintem meg kellene kulonboztetni a mikro es makro helyzetet.

mikro: pillanatnyilag mi a helyzet. Gabornal a radiator tuti le tudja adni a 8 (tudom, 5) kilowattot. ettol a lakas melegszik, de mikroszinten nem erdekel minket.
makro: a termosztat leallitja a futest, ha a lakas eleg meleg.

namost nala nem allitja le, mert a lakas nem eleg meleg, de a kazan megis leall, mert az eloremeno tulmelegedett. miert lehet ez? vagy azert mert a radiator kicsi, ezt egyelore kizartuk, vagy mert egyszeruen nincs akkora terfogatarama a viznek, ami 10 fok deltaT mellett el tudna vinni 5kW-ot a kazanbol.

vajk