[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Okt. 19., H, 16:51:58 CEST

Tényleg, megdöbbentő: ha az ember fagyban pisil, az megfelel annak, mintha
a környezetet az adott idő alatt akár 20kW-tal is fűtené. Közben meg
didereg a szerencsétlen. Micsoda pazarlás! :-)

Meg gyaloglás közben szokott eszembe jutni, hogy amíg én itt küzdök a deka
fogyásokért, addig fenn az az utasszállító a fölösleges 60 kiló zsírom
energiáját átlagban úgy 20-30 másodperc alatt használja el, nekem meg
mennyit kell vele kínlódnom - ha ugyan valaha is sikerül. :-)