[Epitesz-barkacs] tuzallo paszta?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Okt. 19., H, 21:23:24 CEST

Balázs Bámer írta:
> Szervusz Mágus!

> Hőálló szilikon. Láttam 300 és 900 fokosat. Az első biztosan rugalmas
> marad, mert olyanom van. Van 1200 fokos is, amit nem vettem meg, mert
> keményre kiég, ami nekem nem volt jó. Csapágybolt, kályhásbolt a
> lelőhely.

Én a siófoki obiban vettem az 1200 fokosat, az kikeményedik, nekem ez is
kellett, mert az ajtók keretének az illesztésénél jött ki a szag a
kályhából. Lecsavaroztam, kikentem, visszacsavaroztam az ajtókat (jól
szét voltak rohadva a csavarok) amíg ki nem türemkedett az
illesztésekből az anyag. Simán vizes ronggyal lehetett alakítani,
hasonlóan, mint a csempe fugázóanyagot.

A kályhaajtók hornyába én kerámiazsinórt vettem, és azt tuszkoltam be a
szétment azbesztzsinór helyére.