[Epitesz-barkacs] akkutolto dugoja + aljzat

topylista1 at topybear.hu topylista1 at topybear.hu
2009. Okt. 20., K, 10:11:02 CEST

> Nem gondoltam én egyelőre semmire, annyifélét lehet kapni ami rendszeres
> ki-be huzkodásra van kitalálva, ellenben a számítógépes táp csatival.

Neutrik PowerCon. Van belőle 20 és 30A-es széria. A csatlakozók
gyorszárasak, úgyhogy szét sem tud csúszni.
<http://www.neutrik.com/content/products/level02.aspx?id=203_1970434001&catId=CatMSDE_audio>
Minőségi cucc. Olcsónak nem nevezhető, de szvsz a modellezők csatija sem
lesz az, arrafelé is elég elszállt árak vannak.

Topy